zaterdag 14 januari 2017

ontgoocheling

Ken je dat .. enkel gecontacteerd worden als ze iets van je willen .. en dan nog enkel als dat 'iets' centen zijn ..

N; "Alles bon daar?"
ik; "Ja hoor.  En met jullie?"
N; Goed.  Wat D. trouble maar dat komt wel goed.  Dat is een kwestie van 300€ startgeld, en een gewillige rechter.  Heb jij al een kuur gehad?"
(ik werd al een beetje achterdochtig..)
ik;"Begint dat nu terug opnieuw.  En die gewillige rechter is toch niet in zijn voordeel?  Want dat zou dan echt wel de wereld op zijn kop zijn..
Heb al 2 bestralingensessies gehad .. nog 26 te gaan."
N; "En hoe reageer je daar op?  Ik moet eerst die 300€ vinden."
ik; "En wat zegt jouw advocaat daarvan?  Na zolang laat hij terug iets van zich horen en jou zou moeten betalen?  Wordt er dan geen rekening gehouden dat jij al die tijd hebt moeten instaan voor de kosten van de kinderen?"
N; Als ik een rechtszaak wil starten, moet ik betalen."

En toen stelde ik dan voor om de centen voor T. over te maken.  N. sms'te nog "Merci, je bent een schat" en toen niets meer..
Ik heb dan nog wel 2x naar N's rek.nr. moeten vragen..

Van de week kreeg ik een sms'je waarin me werd gevraagd wanneer ik tijd heb want er wacht nog een nieuwjaarsbrief op me .. moet nog antwoorden!?

Geen opmerkingen: